Thursday, July 5, 2012

My New Blog

Salam.... Hari nih aku cuba untuk memulakan menulis diari hidupku yang baru. Bukan aper, sebelum nih aku pon ader gak buat blog. Tetapi sebab aku nih terlebih bijak dan pandai, maka blog aku secara rasmi "terdelete" dengan sendirinyer, ngeh ngeh ngeh...

Ikutkan hati memang malas nak bukak blog dah, tapi disebabkan aku ader byk cerita untuk dikongsikan bersama, maka aku gagahkan juga buat blog baru!!! Rasa rugi plak kalo aku x postkan cerita2 menarik aku nih kat korang. Sekurang2nyer ader la tempat untuk meluahkan perasaan, aachheehh... (ayat, tak hengat, kui kui kui)!!!! Dan yang paling penting, boleh ingat story tuh sampai bebiler dari terus lenyap, begitu sahaja, kan kan kan!!! Ader fellows ke tak, itu belakang kira. Yang pasti aku ader la gak blog sendiri, dari takde langsung & dok baca blog orang je kejenyer kan.....

So, untuk kawan2 yg terbukak aku nyer blog, "Welcome To My Blog". Jom kita jadi kawan2, n share aper yg patut. So, nantikan kemunculan my next story k, chow......

No comments:

Post a Comment